Результати народного голосування за 2 квартал 2008 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Империя меха |
62,50% |
5 |
|
2. |
|
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
43,75% |
3,50 |
|
3. |
4 |
Хутро стиль |
25,00% |
2 |
|
4. |
3 |
Upstar |
18,75% |
1,50 |
|
4. |
2 |
Снежная королева |
18,75% |
1,50 |
|
6. |
4 |
Adamo |
6,25% |
0,50 |
|
6. |
~ |
Christ |
6,25% |
0,50 |
|
6. |
4 |
Julia |
6,25% |
0,50 |
|
–. |
4 |
Domino Collection |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sanahunt |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Symbol |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Екатерина меха |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
ТЕТІ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|