Результати народного голосування 2008 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Империя меха |
49,23% |
5 |
|
2. |
|
Due fratelli |
30,77% |
4,72 |
|
3. |
2 |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
32,31% |
3,54 |
|
4. |
3 |
Снежная королева |
24,62% |
1,76 |
|
5. |
|
Хутро стиль |
12,31% |
1,55 |
|
6. |
4 |
Domino Collection |
9,23% |
1,13 |
|
7. |
|
Upstar |
4,62% |
0,42 |
|
8. |
10 |
Julia |
6,15% |
0,35 |
|
8. |
|
Екатерина меха |
1,54% |
0,35 |
|
8. |
10 |
ТЕТІ |
1,54% |
0,35 |
|
11. |
9 |
Adamo |
3,08% |
0,21 |
|
12. |
6 |
Christ |
1,54% |
0,14 |
|
–. |
11 |
Sanahunt |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Symbol |
0,00% |
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2008 року в категорії «Магазин виробів з хутра та шкіри»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|