Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Империя меха |
70,00% |
5 |
|
2. |
|
Снежная королева |
50,00% |
3,57 |
|
3. |
5 |
Хутро стиль |
25,00% |
1,79 |
|
4. |
3 |
Мягкое золото |
20,00% |
1,43 |
|
5. |
6 |
Upstar |
15,00% |
1,07 |
|
6. |
|
Koranso |
10,00% |
0,71 |
|
6. |
4 |
Manzoni24 |
10,00% |
0,71 |
|
8. |
6 |
Adamo |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
6 |
Christ |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
|
Coma |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
2 |
Due fratelli |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Symbol |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Екатерина меха |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
5 |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
5,00% |
0,36 |
|
8. |
|
Тоскана |
5,00% |
0,36 |
|
–. |
|
Dsfurs |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sanahunt |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|