Підсумкові результати голосування 2013 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Империя меха |
|
5 |
|
2. |
8 |
Тоскана |
|
4,97 |
|
3. |
|
Sanahunt |
|
3,66 |
|
4. |
~ |
Upstar |
|
2,71 |
|
5. |
~ |
Koranso |
|
2,50 |
|
6. |
|
Мягкое золото |
|
2,29 |
|
7. |
~ |
Manzoni24 |
|
1,89 |
|
8. |
7 |
Due fratelli |
|
1,62 |
|
9. |
5 |
Снежная королева |
|
1,59 |
|
10. |
~ |
Symbol |
|
1,04 |
|
11. |
4 |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
|
0,98 |
|
12. |
9 |
Coma |
|
0,82 |
|
13. |
10 |
Christ |
|
0,43 |
|
14. |
9 |
Хутро стиль |
|
0,37 |
|
15. |
11 |
Екатерина меха |
|
0,24 |
|
16. |
1 |
Dsfurs |
|
0,18 |
|
16. |
~ |
Julia House |
|
0,18 |
|
–. |
|
Adamo |
|
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2013 року в категорії «Магазин виробів з хутра та шкіри»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|