Результати народного голосування 2014 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Империя меха |
60,00% |
5 |
|
2. |
9 |
Хутро стиль |
28,00% |
2,67 |
|
3. |
|
Снежная королева |
12,00% |
1,29 |
|
4. |
2 |
Тоскана |
16,00% |
1,17 |
|
5. |
10 |
Due fratelli |
12,00% |
1,13 |
|
6. |
12 |
Julia House |
4,00% |
0,63 |
|
7. |
12 |
Koranso |
8,00% |
0,50 |
|
7. |
~ |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
8,00% |
0,50 |
|
9. |
8 |
Christ |
4,00% |
0,42 |
|
9. |
11 |
Екатерина меха |
4,00% |
0,42 |
|
9. |
4 |
Мягкое золото |
4,00% |
0,42 |
|
12. |
|
Dsfurs |
4,00% |
0,25 |
|
12. |
|
Manzoni24 |
4,00% |
0,25 |
|
12. |
6 |
Sanahunt
|
4,00% |
0,25 |
|
12. |
5 |
Symbol |
4,00% |
0,25 |
|
12. |
10 |
Upstar |
4,00% |
0,25 |
|
–. |
7 |
Coma |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Daniel |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин виробів з хутра та шкіри». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|