Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Империя меха |
46,15% |
5 |
|
2. |
|
Тоскана |
23,08% |
2,50 |
|
3. |
~ |
Daniel |
15,38% |
1,67 |
|
3. |
~ |
Julia House |
15,38% |
1,67 |
|
3. |
~ |
Symbol |
15,38% |
1,67 |
|
3. |
|
Мягкое золото |
15,38% |
1,67 |
|
3. |
~ |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
15,38% |
1,67 |
|
8. |
~ |
Coma |
7,69% |
0,83 |
|
8. |
4 |
Due fratelli |
7,69% |
0,83 |
|
8. |
~ |
Manzoni24 |
7,69% |
0,83 |
|
8. |
~ |
Sanahunt
|
7,69% |
0,83 |
|
8. |
3 |
Снежная королева |
7,69% |
0,83 |
|
8. |
4 |
Хутро стиль |
7,69% |
0,83 |
|
–. |
4 |
Christ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Dsfurs |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Koranso |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Upstar |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Екатерина меха |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|