Результати народного голосування за 3 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Тоскана |
35,29% |
5 |
|
2. |
1 |
Империя меха |
29,41% |
4,17 |
|
3. |
4 |
Хутро стиль |
23,53% |
3,33 |
|
4. |
|
Роксан |
11,76% |
1,67 |
|
5. |
~ |
Christ |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Daniel |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Dsfurs |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Due fratelli |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Symbol |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Екатерина меха |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Мягкое золото |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
3 |
Снежная королева |
5,88% |
0,83 |
|
5. |
~ |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
5,88% |
0,83 |
|
–. |
|
Coma |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Julia House |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Koranso |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Manzoni24 |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sanahunt
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Upstar |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|