Результати народного голосування 2005 року у категорії Меблеві магазини / Меблевий салон-магазин
1. |
|
Family House |
42,86% |
5 |
|
1. |
|
Енран Акрос |
42,86% |
5 |
|
3. |
|
Декор-Сервіс |
28,57% |
3,85 |
|
3. |
|
Енран |
28,57% |
3,85 |
|
3. |
|
Прогресс |
28,57% |
3,85 |
|
6. |
|
Лівс |
14,29% |
1,92 |
|
6. |
|
Меблі Р.К.С. |
14,29% |
1,92 |
|
6. |
|
Меркс |
14,29% |
1,92 |
|
6. |
|
Рубікон |
14,29% |
1,92 |
|
6. |
|
Фіннстайл |
14,29% |
1,92 |
|
–. |
|
Scavolini |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Артіс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Балі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Екмі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Елма - Класік |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Оскар |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Томпо |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шатура |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин меблів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|