Результати народного голосування 2006 року у категорії Меблеві магазини / Меблевий салон-магазин
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Меркс |
39,68% |
5 |
|
2. |
|
Прогресс |
23,81% |
2,98 |
|
3. |
~ |
Шатура |
17,46% |
2,47 |
|
4. |
3 |
Лівс |
14,29% |
2,10 |
|
5. |
1 |
Family House |
11,11% |
2,05 |
|
5. |
2 |
Енран |
14,29% |
2,05 |
|
7. |
3 |
Меблі Р.К.С. |
12,70% |
1,76 |
|
8. |
1 |
Енран Акрос |
14,29% |
1,60 |
|
9. |
~ |
Екмі |
9,52% |
1,14 |
|
10. |
3 |
Рубікон |
6,35% |
1,09 |
|
11. |
3 |
Фіннстайл |
4,76% |
0,96 |
|
12. |
2 |
Декор-Сервіс |
7,94% |
0,88 |
|
13. |
~ |
Артіс |
4,76% |
0,54 |
|
13. |
~ |
Балі |
3,17% |
0,54 |
|
15. |
~ |
Scavolini |
4,76% |
0,38 |
|
16. |
~ |
Оскар |
3,17% |
0,26 |
|
17. |
~ |
Томпо |
1,59% |
0,21 |
|
–. |
|
Dio |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Елма - Класік |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин меблів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|