Результати голосування Експертів 2010 року у категорії Меблеві магазини / Меблевий салон-магазин
1. |
|
BRW (Black Red White) |
42,86% |
5 |
|
1. |
|
Scavolini |
42,86% |
5 |
|
3. |
~ |
4 room |
28,57% |
3,33 |
|
3. |
~ |
Енран |
28,57% |
3,33 |
|
5. |
2 |
Berloni |
14,29% |
1,67 |
|
5. |
2 |
Амріт |
14,29% |
1,67 |
|
5. |
1 |
Декор-Сервіс |
14,29% |
1,67 |
|
–. |
2 |
Dio |
14,29% |
1,67 |
|
–. |
|
A-home |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Armoni |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Cetti |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Family House |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Gautier |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
АрАкс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Арт-Лами |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Артіс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Балі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вікатор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Декор-Центр |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Елма - Класік
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Емпориум |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Каррера |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Класс Итрериорс
|
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Лагода |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мартрен Группа |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Матисс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Рубікон |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Томпо |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Фіннстайл |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bricostyle |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Імаго |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
МебліCity |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Салон-магазин меблів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|