Результати народного голосування 2011 року у категорії Меблеві магазини / Меблевий салон-магазин
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
4 room |
40,74% |
5 |
|
2. |
7 |
Енран |
33,33% |
4,50 |
|
3. |
9 |
BRW (Black Red White) |
33,33% |
2,71 |
|
4. |
1 |
Декор-Сервіс |
25,93% |
2,52 |
|
5. |
4 |
Декор-Центр |
18,52% |
2,05 |
|
6. |
|
АрАкс |
18,52% |
1,78 |
|
7. |
3 |
Armoni |
14,81% |
1,51 |
|
8. |
7 |
Scavolini |
11,11% |
1,32 |
|
9. |
6 |
Family House |
11,11% |
1,28 |
|
9. |
|
Ярес |
11,11% |
1,28 |
|
11. |
10 |
Матисс |
7,41% |
1,05 |
|
12. |
5 |
Лагода |
7,41% |
0,78 |
|
13. |
10 |
Балі |
7,41% |
0,47 |
|
13. |
8 |
Каррера |
7,41% |
0,47 |
|
13. |
11 |
Томпо |
7,41% |
0,47 |
|
16. |
|
Механик Групп Мебель |
3,70% |
0,23 |
|
16. |
13 |
Фіннстайл |
3,70% |
0,23 |
|
–. |
|
A-home |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Berloni |
0,00% |
0 |
|
–. |
12 |
Cetti |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Gautier |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Амріт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Арт-Лами |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Артіс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вікатор |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Елма - Класік
|
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Емпориум |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Класс Итрериорс
|
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Мартрен Группа |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Рубікон |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин меблів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|