Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Академія Подарунка |
38,46% |
5 |
|
2. |
|
Newoton |
30,77% |
4 |
|
2. |
3 |
Soondoock |
30,77% |
4 |
|
4. |
1 |
Le Futur |
15,38% |
2 |
|
4. |
3 |
Бізнес-Сувенір |
15,38% |
2 |
|
6. |
1 |
Мульти |
7,69% |
1 |
|
6. |
3 |
Новий проїзд |
7,69% |
1 |
|
6. |
3 |
Тенденс |
7,69% |
1 |
|
–. |
3 |
Patchi |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
То-то и оно |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|