«Фаворити Успіху» logo Магазин подарунків :: Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Hallmark  33,33% 5
2.
3
Le Futur  28,57% 4,29
3. WOW-shop  23,81% 3,57
3.
4
Мульти  23,81% 3,57
5.
2
Newoton  19,05% 2,86
5.
4
Новий проїзд  19,05% 2,86
7.
1
Академія Подарунка  14,29% 2,14
7.
3
Бізнес-Сувенір  14,29% 2,14
7. Презента  14,29% 2,14
10.
~
Patchi  4,76% 0,71
10. Seta Decor  4,76% 0,71
10.
2
Soondoock  4,76% 0,71
10.
4
Тенденс  4,76% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/gift-shop/?results=20111