Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Мульти |
50,00% |
5 |
|
2. |
|
Hallmark |
37,50% |
3,75 |
|
2. |
4 |
Newoton |
37,50% |
3,75 |
|
4. |
|
WOW-shop |
25,00% |
2,50 |
|
4. |
5 |
Новий проїзд |
25,00% |
2,50 |
|
6. |
1 |
Академія Подарунка |
12,50% |
1,25 |
|
–. |
|
Le Futur |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Patchi |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Seta Decor |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Soondoock |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Бізнес-Сувенір |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Презента |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Тенденс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|