Результати народного голосування 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
5 |
Hallmark |
34,15% |
5 |
|
2. |
|
Newoton |
26,83% |
4,60 |
|
3. |
1 |
WOW-shop |
26,83% |
4,18 |
|
4. |
6 |
Мульти |
24,39% |
3,41 |
|
5. |
8 |
Новий проїзд |
19,51% |
2,93 |
|
6. |
10 |
Презента |
12,20% |
1,94 |
|
7. |
9 |
Le Futur |
17,07% |
1,83 |
|
8. |
4 |
Академія Подарунка |
12,20% |
1,81 |
|
9. |
3 |
Soondoock |
7,32% |
1,50 |
|
10. |
13 |
Тенденс |
4,88% |
0,99 |
|
11. |
7 |
Seta Decor |
4,88% |
0,73 |
|
12. |
11 |
Бізнес-Сувенір |
7,32% |
0,66 |
|
13. |
12 |
Patchi |
2,44% |
0,22 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин подарунків». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|