«Фаворити Успіху» logo Магазин подарунків :: Результати народного голосування 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. WOW-shop  50,00% 5
2.
4
Hallmark  33,33% 3,80
3. Newoton  21,43% 3,20
4.
2
Новий проїзд  16,67% 1,85
5.
2
Экспедиция  14,29% 1,71
6.
7
Seta Decor  14,29% 1,54
7. Soondoock  14,29% 1,27
8.
~
Мульти  9,52% 1,04
9.
7
Le Futur  7,14% 0,89
10.
7
Презента  4,76% 0,58
11.
5
Тенденс  7,14% 0,55
12.
~
Patchi  2,38% 0,14
12.
6
Академія Подарунка  2,38% 0,14
12.
~
Бізнес-Сувенір  2,38% 0,14

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин подарунків».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/gift-shop/?results=2013U