Результати народного голосування 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Bodo
|
58,97% |
5 |
|
2. |
1 |
WOW-shop
|
23,08% |
2,48 |
|
3. |
5 |
Презента
|
12,82% |
1,44 |
|
4. |
6 |
Академія Подарунка |
17,95% |
1,27 |
|
5. |
3 |
Экспедиция |
7,69% |
0,94 |
|
6. |
|
Штуки |
5,13% |
0,48 |
|
7. |
~ |
Lefard |
5,13% |
0,39 |
|
8. |
9 |
Newoton |
5,13% |
0,32 |
|
8. |
~ |
Seta Decor |
5,13% |
0,32 |
|
10. |
8 |
Тенденс |
2,56% |
0,18 |
|
–. |
7 |
ПрезенТайм |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Ух-Ти |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2018 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин подарунків». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|