Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин подарунків
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Презента
|
28,21% |
5 |
|
2. |
|
WOW-shop
|
23,08% |
4,38 |
|
–. |
1 |
Bodo
|
5,13% |
4 |
|
3. |
4 |
Академія Подарунка |
17,95% |
3,25 |
|
4. |
~ |
Ух-Ти |
12,82% |
2,50 |
|
5. |
6 |
Штуки |
12,82% |
2,13 |
|
6. |
8 |
Seta Decor |
10,26% |
1,88 |
|
7. |
|
Lefard |
10,26% |
1,63 |
|
8. |
5 |
Экспедиция |
7,69% |
1,50 |
|
9. |
8 |
Newoton |
5,13% |
0,88 |
|
10. |
~ |
ПрезенТайм |
2,56% |
0,50 |
|
–. |
9 |
Тенденс |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин подарунків». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|