Результати народного голосування 2005 року у категорії Магазини техніки / Супермаркет побутової техніки
1. |
|
Ельдорадо |
46,67% |
5 |
|
2. |
|
Фокстрот |
40,00% |
4,73 |
|
3. |
|
МегаМакс |
26,67% |
3,30 |
|
4. |
|
Домотехніка |
20,00% |
2,47 |
|
5. |
|
Техноярмарок |
13,33% |
1,65 |
|
6. |
|
Будинок радіо |
6,67% |
0,82 |
|
6. |
|
Техномаркет |
6,67% |
0,82 |
|
–. |
|
АБВ-техника |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Атлант |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бомба |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Еврокомфорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Електроленд |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Нью Вінд |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ост-Вест |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Шельф |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет побутової техніки». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|