Результати народного голосування 2011 року у категорії Магазини техніки / Супермаркет побутової техніки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
COMFY |
54,76% |
5 |
|
2. |
1 |
Фокстрот
|
50,00% |
4,70 |
|
3. |
4 |
FoxMart
|
34,92% |
3,23 |
|
4. |
3 |
Ельдорадо |
29,37% |
2,81 |
|
5. |
6 |
Технополіс |
26,98% |
2,49 |
|
6. |
5 |
МегаМакс |
21,43% |
1,75 |
|
7. |
|
Техноярмарок |
6,35% |
0,67 |
|
8. |
9 |
Vicotec |
6,35% |
0,64 |
|
9. |
8 |
Техношара
|
1,59% |
0,18 |
|
10. |
~ |
СамоБыт
|
1,59% |
0,16 |
|
11. |
10 |
Будинок радіо |
0,79% |
0,04 |
|
–. |
9 |
Планета електроніки |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет побутової техніки». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|