Результати народного голосування 2016 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Гаряча випічка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Форнетті |
53,54% |
5 |
|
2. |
|
Чудо-піч |
22,22% |
2,06 |
|
3. |
5 |
Світ Донатс |
17,68% |
1,66 |
|
4. |
|
Пиріжкова Тітка Клара |
8,59% |
1,04 |
|
5. |
4 |
Гаряча Штучка |
10,61% |
0,97 |
|
6. |
8 |
Мілльвілль |
9,60% |
0,85 |
|
7. |
3 |
Наминайко |
9,09% |
0,81 |
|
8. |
7 |
Enjoy |
5,56% |
0,56 |
|
9. |
6 |
Хвилинка |
4,55% |
0,44 |
|
10. |
9 |
Danish Bakery |
3,03% |
0,28 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Гаряча випічка». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|