Результати народного голосування 2005 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
1. |
|
Велика Кишеня |
66,67% |
5 |
|
2. |
|
Фуршет |
48,15% |
4,17 |
|
3. |
|
METRO |
40,74% |
3,53 |
|
3. |
|
Караван |
40,74% |
3,53 |
|
5. |
|
Сільпо |
18,52% |
1,60 |
|
6. |
|
SPAR |
14,81% |
1,28 |
|
6. |
|
МегаМаркет |
14,81% |
1,28 |
|
8. |
|
Країна-Край |
11,11% |
0,96 |
|
9. |
|
Максі |
7,41% |
0,64 |
|
9. |
|
Симпатик |
7,41% |
0,64 |
|
11. |
|
Billa |
3,70% |
0,32 |
|
11. |
|
Тіко-маркет |
3,70% |
0,32 |
|
11. |
|
Фора |
3,70% |
0,32 |
|
–. |
|
Fozzy |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Буржуй |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Делікатес |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Смачно |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Три толстяка |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|