Результати народного голосування 2006 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Велика Кишеня |
48,65% |
5 |
|
2. |
|
Фуршет |
34,23% |
4,00 |
|
3. |
|
METRO |
27,93% |
3,14 |
|
4. |
|
Сільпо |
24,32% |
2,79 |
|
5. |
3 |
Караван |
22,52% |
2,58 |
|
6. |
5 |
МегаМаркет |
20,72% |
2,05 |
|
7. |
8 |
Billa |
13,51% |
1,55 |
|
8. |
6 |
Країна-Край |
9,91% |
1,12 |
|
9. |
7 |
Симпатик |
5,41% |
0,62 |
|
10. |
5 |
SPAR |
4,50% |
0,50 |
|
11. |
~ |
Три толстяка |
2,70% |
0,31 |
|
12. |
8 |
Фора |
1,80% |
0,27 |
|
13. |
|
Патерсон |
0,90% |
0,18 |
|
14. |
~ |
Буржуй |
1,80% |
0,16 |
|
15. |
~ |
Вест-Лайн |
0,90% |
0,09 |
|
15. |
~ |
Смачно |
0,90% |
0,09 |
|
17. |
~ |
Fozzy |
0,90% |
0,07 |
|
17. |
~ |
Делікатес |
0,90% |
0,07 |
|
17. |
7 |
Максі |
0,90% |
0,07 |
|
–. |
8 |
Тіко-маркет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|