«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Велика Кишеня  48,65% 5
2. Фуршет  34,23% 4,00
3. METRO  27,93% 3,14
4. Сільпо  24,32% 2,79
5.
3
Караван  22,52% 2,58
6.
5
МегаМаркет  20,72% 2,05
7.
8
Billa  13,51% 1,55
8.
6
Країна-Край  9,91% 1,12
9.
7
Симпатик  5,41% 0,62
10.
5
SPAR  4,50% 0,50
11.
~
Три толстяка  2,70% 0,31
12.
8
Фора  1,80% 0,27
13. Патерсон  0,90% 0,18
14.
~
Буржуй  1,80% 0,16
15.
~
Вест-Лайн  0,90% 0,09
15.
~
Смачно  0,90% 0,09
17.
~
Fozzy  0,90% 0,07
17.
~
Делікатес  0,90% 0,07
17.
7
Максі  0,90% 0,07

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=2006U