«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1. Велика Кишеня  5
2.
3
METRO  4,40
3.
2
Фуршет  4,39
4.
6
МегаМаркет  2,80
5.
4
Сільпо  2,16
6.
5
Караван  1,94
7.
9
Країна-Край  1,76
8. Ашан  1,02
9.
8
Billa  0,85
10. Эко-маркет  0,78
11.
7
Симпатик  0,77
12.
13
Вест-Лайн  0,62
13. Арсен  0,30
14. Вестер  0,16
15.
10
Fozzy  0,12
–.
14
Патерсон  0,08
16.
15
Перекресток  0,05

Notice
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2008 року в категорії «Супермаркет / Гіпермаркет»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=2008A