«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 3 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2010 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. METRO  60,00% 5
2.
1
Сільпо  55,00% 4,58
3.
6
Караван  50,00% 4,17
4.
2
Велика Кишеня  45,00% 3,75
4. Фуршет  45,00% 3,75
6.
3
Ашан  40,00% 3,33
7.
5
МегаМаркет  30,00% 2,50
8. Fozzy  20,00% 1,67
8.
5
АТБ  20,00% 1,67
8.
6
Эко-маркет  20,00% 1,67
11.
8
Billa  5,00% 0,42
11.
8
Rainford  5,00% 0,42
11.
8
SPAR  5,00% 0,42
11.
7
Varus  5,00% 0,42
11. Континент  5,00% 0,42

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=20103