«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 4 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2010 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
METRO  42,86% 5
2.
1
Сільпо  39,29% 4,58
3.
5
Ашан  30,36% 3,54
4. АТБ  26,79% 3,13
4.
3
Велика Кишеня  26,79% 3,13
4. Караван  26,79% 3,13
7.
1
Фуршет  23,21% 2,71
8. Varus  12,50% 1,46
9.
5
Billa  10,71% 1,25
9.
6
МегаМаркет  10,71% 1,25
9.
7
Эко-маркет  10,71% 1,25
12.
7
Rainford  8,93% 1,04
13.
9
Fozzy  7,14% 0,83
14.
9
Країна-Край  3,57% 0,42
15. Daily  1,79% 0,21
15.
9
SPAR  1,79% 0,21
15. Континент  1,79% 0,21
15.
~
Наш Край  1,79% 0,21
15.
9
Перекресток  1,79% 0,21

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=20104