«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо  48,37% 5
2. METRO  41,83% 4,41
3. Велика Кишеня  32,68% 3,46
4.
5
Ашан  32,03% 3,31
5.
4
Фуршет  30,07% 3,22
6. Караван  27,45% 2,98
7. АТБ  23,53% 2,33
8. МегаМаркет  16,34% 1,80
9.
10
Эко-маркет  15,03% 1,58
10.
13
Rainford  11,76% 1,15
11. Billa  9,80% 0,94
12.
9
Varus  8,50% 0,81
13.
15
Fozzy  6,54% 0,78
14.
16
SPAR  3,27% 0,352
–.
19
Арсен  2,61% 0,348
15. Континент  1,31% 0,326
16.
18
Наш Край  2,61% 0,247
17.
14
Країна-Край  2,61% 0,236
18. Novus  1,96% 0,189
–.
12
Амстор  1,31% 0,170
19.
17
Перекресток  1,31% 0,116
20. Daily  0,65% 0,109

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=2010U