Результати голосування Журі Успішних Людей 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
1. |
3 |
Ашан |
58,33% |
5 |
|
2. |
|
Сільпо |
33,33% |
2,86 |
|
3. |
1 |
METRO |
25,00% |
2,14 |
|
3. |
~ |
Країна-Край |
25,00% |
2,14 |
|
3. |
4 |
МегаМаркет |
25,00% |
2,14 |
|
6. |
4 |
Billa |
16,67% |
1,43 |
|
6. |
~ |
Fozzy
|
16,67% |
1,43 |
|
6. |
5 |
Эко-маркет |
16,67% |
1,43 |
|
9. |
~ |
Novus |
8,33% |
0,71 |
|
9. |
4 |
Велика Кишеня |
8,33% |
0,71 |
|
9. |
4 |
Караван |
8,33% |
0,71 |
|
9. |
5 |
Перекресток |
8,33% |
0,71 |
|
9. |
4 |
Фуршет |
8,33% |
0,71 |
|
–. |
5 |
Rainford |
8,33% |
0,71 |
|
–. |
|
Daily |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Varus |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
АТБ
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Наш Край |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|