Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
METRO |
40,46% |
5 |
|
2. |
1 |
Сільпо |
38,93% |
4,81 |
|
3. |
5 |
Ашан |
32,06% |
3,96 |
|
4. |
5 |
АТБ
|
22,14% |
2,74 |
|
4. |
3 |
Велика Кишеня |
22,14% |
2,74 |
|
6. |
4 |
Фуршет |
21,37% |
2,64 |
|
7. |
6 |
Караван |
19,85% |
2,45 |
|
8. |
7 |
Эко-маркет |
18,32% |
2,26 |
|
9. |
7 |
МегаМаркет |
15,27% |
1,89 |
|
10. |
8 |
Billa |
8,40% |
1,04 |
|
10. |
11 |
Fozzy
|
8,40% |
1,04 |
|
12. |
9 |
Varus |
6,11% |
0,75 |
|
12. |
11 |
Країна-Край |
6,11% |
0,75 |
|
14. |
11 |
Novus |
5,34% |
0,66 |
|
15. |
10 |
Наш Край |
3,82% |
0,47 |
|
–. |
5 |
Rainford |
3,82% |
0,47 |
|
16. |
~ |
Перекресток |
2,29% |
0,28 |
|
17. |
11 |
SPAR |
1,53% |
0,19 |
|
18. |
|
Континент |
0,76% |
0,09 |
|
–. |
|
Daily |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|