«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
METRO  40,46% 5
2.
1
Сільпо  38,93% 4,81
3.
5
Ашан  32,06% 3,96
4.
5
АТБ  22,14% 2,74
4.
3
Велика Кишеня  22,14% 2,74
6.
4
Фуршет  21,37% 2,64
7.
6
Караван  19,85% 2,45
8.
7
Эко-маркет  18,32% 2,26
9.
7
МегаМаркет  15,27% 1,89
10.
8
Billa  8,40% 1,04
10.
11
Fozzy  8,40% 1,04
12.
9
Varus  6,11% 0,75
12.
11
Країна-Край  6,11% 0,75
14.
11
Novus  5,34% 0,66
15.
10
Наш Край  3,82% 0,47
–.
5
Rainford  3,82% 0,47
16.
~
Перекресток  2,29% 0,28
17.
11
SPAR  1,53% 0,19
18. Континент  0,76% 0,09

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=20111