«Фаворити Успіху» logo Супермаркет / Гіпермаркет :: Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Сільпо  46,77% 5
2.
5
Ашан  27,42% 2,93
2.
4
Фуршет  27,42% 2,93
4.
1
METRO  24,19% 2,59
5.
4
Велика Кишеня  19,35% 2,07
6.
7
Эко-маркет  17,74% 1,90
7. АТБ  14,52% 1,55
7.
6
МегаМаркет  14,52% 1,55
9.
3
Караван  12,90% 1,38
–.
8
Rainford  9,68% 1,03
10.
~
Novus  8,06% 0,86
11.
8
Billa  6,45% 0,69
12.
7
Fozzy  4,84% 0,52
13.
~
Країна-Край  3,23% 0,34
14.
8
SPAR  1,61% 0,17
14.
~
Наш Край  1,61% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/hypermarket/?results=20113