Результати народного голосування за 4 квартал 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Сільпо |
36,67% |
5 |
|
2. |
1 |
METRO |
28,33% |
3,86 |
|
2. |
3 |
Ашан |
28,33% |
3,86 |
|
4. |
|
АТБ
|
25,00% |
3,41 |
|
5. |
|
Фуршет |
21,67% |
2,95 |
|
6. |
4 |
Караван |
13,33% |
1,82 |
|
6. |
7 |
Эко-маркет |
13,33% |
1,82 |
|
8. |
4 |
Велика Кишеня |
11,67% |
1,59 |
|
9. |
6 |
Varus |
8,33% |
1,14 |
|
10. |
7 |
Billa |
6,67% |
0,91 |
|
10. |
~ |
Novus |
6,67% |
0,91 |
|
10. |
7 |
МегаМаркет |
6,67% |
0,91 |
|
13. |
10 |
Країна-Край |
5,00% |
0,68 |
|
14. |
9 |
Fozzy
|
3,33% |
0,45 |
|
–. |
8 |
Rainford |
3,33% |
0,45 |
|
15. |
11 |
SPAR |
1,67% |
0,23 |
|
15. |
11 |
Континент |
1,67% |
0,23 |
|
–. |
11 |
Daily |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Наш Край |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Перекресток |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|