Результати народного голосування 2017 року у категорії Доставка і перевезення / Міжнародна служба доставки
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Нова пошта
|
59,44% |
5 |
|
2. |
|
DHL
|
23,78% |
2,14 |
|
3. |
|
Міст Експрес
|
23,08% |
2,12 |
|
4. |
|
Делівері
|
20,98% |
1,67 |
|
5. |
6 |
TNT |
11,89% |
1,22 |
|
6. |
|
TMM Express |
7,69% |
1,07 |
|
7. |
5 |
FedEx |
9,09% |
0,89 |
|
8. |
|
International Courier Service |
2,10% |
0,53 |
|
9. |
7 |
Ukraine Express |
6,99% |
0,49 |
|
10. |
|
EMS |
5,59% |
0,44 |
|
11. |
9 |
ExPost |
4,20% |
0,38 |
|
12. |
8 |
Inter Express |
3,50% |
0,35 |
|
12. |
11 |
UPS |
3,50% |
0,35 |
|
14. |
12 |
Росан |
2,80% |
0,27 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Міжнародна служба доставки». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|