Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Diamond of Love |
66,67% |
5 |
|
2. |
|
Bvlgari |
17,78% |
1,33 |
|
3. |
|
Damiani |
13,33% |
1 |
|
4. |
|
Cartier |
11,11% |
0,83 |
|
5. |
|
Avenue
|
8,89% |
0,67 |
|
6. |
|
Alexander Arne Jewelry |
2,22% |
0,17 |
|
6. |
|
Chopard |
2,22% |
0,17 |
|
6. |
|
Louvre
|
2,22% |
0,17 |
|
–. |
|
Piaget |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|