«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Diamond of Love  66,67% 5
2. Bvlgari  17,78% 1,33
3. Damiani  13,33% 1
4. Cartier  11,11% 0,83
5. Avenue  8,89% 0,67
6. Alexander Arne Jewelry  2,22% 0,17
6. Chopard  2,22% 0,17
6. Louvre  2,22% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20153