«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Diamond of Love  38,65% 5
2. StDiamond  35,86% 4,64
3. Damiani  6,37% 0,82
4. Avenue  5,18% 0,67
5. Bvlgari  4,38% 0,57
6. Piaget  1,99% 0,26
7. Alexander Arne Jewelry  1,20% 0,15
7. Cartier  1,20% 0,15
9. Louvre  0,80% 0,10
10. Chopard  0,40% 0,05

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20154