«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 1 квартал 2017 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2017 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Арізона  50,94% 5
2. Pandora  30,19% 2,96
3. КЮЗ. Українські самоцвіти  28,30% 2,78
4. Zarina  16,98% 1,67
5.
3
Bvlgari  9,43% 0,93
6.
4
Cartier  7,55% 0,74
6.
3
Damiani  7,55% 0,74
8.
1
Diamond of Love  5,66% 0,56
8. Софійська Брама  5,66% 0,56
10.
6
Avenue  3,77% 0,37
10. Sovissimo (SOVA) 3,77% 0,37
12.
6
Alexander Arne Jewelry  1,89% 0,19
12. Kazka Jewelry  1,89% 0,19
12.
~
Louvre  1,89% 0,19
12.
5
Piaget  1,89% 0,19
12. Брюс  1,89% 0,19

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20171