Результати народного голосування за 1 квартал 2017 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Арізона
|
50,94% |
5 |
|
2. |
|
Pandora
|
30,19% |
2,96 |
|
3. |
|
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
28,30% |
2,78 |
|
4. |
|
Zarina |
16,98% |
1,67 |
|
5. |
3 |
Bvlgari |
9,43% |
0,93 |
|
6. |
4 |
Cartier |
7,55% |
0,74 |
|
6. |
3 |
Damiani |
7,55% |
0,74 |
|
8. |
1 |
Diamond of Love |
5,66% |
0,56 |
|
8. |
|
Софійська Брама
|
5,66% |
0,56 |
|
10. |
6 |
Avenue |
3,77% |
0,37 |
|
10. |
|
Sovissimo (SOVA) |
3,77% |
0,37 |
|
12. |
6 |
Alexander Arne Jewelry |
1,89% |
0,19 |
|
12. |
|
Kazka Jewelry |
1,89% |
0,19 |
|
12. |
~ |
Louvre |
1,89% |
0,19 |
|
12. |
5 |
Piaget |
1,89% |
0,19 |
|
12. |
|
Брюс |
1,89% |
0,19 |
|
–. |
4 |
Chopard |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kochut |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
StDiamond |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
TOTEM Adventure Jewelry |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|