«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 2 квартал 2017 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2017 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Pandora  42,86% 5
2. КЮЗ. Українські самоцвіти  33,33% 3,89
3. Zarina  30,95% 3,61
4.
2
Damiani  19,05% 2,22
5.
3
Diamond of Love  16,67% 1,94
6.
5
Chopard  14,29% 1,67
7.
3
Bvlgari  11,90% 1,39
7. Арізона  11,90% 1,39
9.
4
Cartier  9,52% 1,11
9. Ewerly  9,52% 1,11
9. Kochut  9,52% 1,11
12. Kazka Jewelry  7,14% 0,83
12.
6
StDiamond  7,14% 0,83
14.
6
Alexander Arne Jewelry  4,76% 0,56
14.
6
Avenue  4,76% 0,56
14.
7
Louvre  4,76% 0,56
14. Svitozar  4,76% 0,56
14. Софійська Брама  4,76% 0,56
19. Sovissimo (SOVA) 2,38% 0,28

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20172