Результати народного голосування 2017 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
34,50% |
5 |
|
2. |
10 |
Арізона
|
36,26% |
4,66 |
|
3. |
|
Pandora
|
25,73% |
3,64 |
|
4. |
1 |
Zarina |
20,47% |
2,91 |
|
5. |
4 |
Diamond of Love |
8,77% |
1,21 |
|
6. |
|
Damiani |
8,19% |
1,13 |
|
7. |
5 |
Bvlgari |
7,60% |
1,10 |
|
8. |
7 |
Cartier |
7,60% |
1,06 |
|
9. |
17 |
Kochut |
5,85% |
0,89 |
|
10. |
8 |
Chopard |
4,09% |
0,66 |
|
11. |
9 |
Kazka Jewelry |
4,09% |
0,60 |
|
12. |
11 |
StDiamond |
3,51% |
0,54 |
|
13. |
12 |
Софійська Брама
|
4,09% |
0,52 |
|
14. |
|
Ewerly |
2,34% |
0,49 |
|
15. |
13 |
Avenue |
3,51% |
0,46 |
|
16. |
15 |
Sovissimo (SOVA) |
2,92% |
0,40 |
|
17. |
|
Svitozar |
1,75% |
0,35 |
|
18. |
16 |
Alexander Arne Jewelry |
2,34% |
0,32 |
|
18. |
|
Louvre |
2,34% |
0,32 |
|
20. |
17 |
Брюс |
2,34% |
0,29 |
|
21. |
14 |
Piaget |
0,58% |
0,06 |
|
–. |
19 |
TOTEM Adventure Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SA&GA |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Бренд ювелірних прикрас». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|