Підсумкові результати голосування 2018 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
|
5 |
|
2. |
|
Столична ювелірна фабрика |
|
4,90 |
|
3. |
2 |
Zarina |
|
4,58 |
|
4. |
|
Золотой век
|
|
4,47 |
|
5. |
7 |
Cartier |
|
3,61 |
|
6. |
3 |
Pandora |
|
2,78 |
|
7. |
15 |
Kazka Jewelry |
|
2,71 |
|
8. |
14 |
Chopard |
|
2,59 |
|
9. |
10 |
Damiani |
|
2,28 |
|
10. |
5 |
Bvlgari |
|
2,26 |
|
11. |
|
Срібна Країна |
|
1,74 |
|
12. |
4 |
Kochut |
|
1,69 |
|
13. |
8 |
Diamond of Love |
|
1,51 |
|
14. |
9 |
Sovissimo (SOVA)
|
|
1,46 |
|
15. |
|
Diadema |
|
1,37 |
|
16. |
6 |
Арізона |
|
1,32 |
|
17. |
|
Denis Music Jewellery |
|
1,13 |
|
18. |
|
Yastreb |
|
1,11 |
|
19. |
21 |
Брюс |
|
0,60 |
|
20. |
13 |
Louvre |
|
0,47 |
|
21. |
19 |
Svitozar |
|
0,45 |
|
22. |
17 |
Ewerly |
|
0,40 |
|
23. |
20 |
Alexander Arne Jewelry |
|
0,349 |
|
24. |
18 |
Avenue |
|
0,346 |
|
25. |
16 |
StDiamond |
|
0,201 |
|
26. |
12 |
Софійська Брама
|
|
0,180 |
|
27. |
22 |
Piaget |
|
0,108 |
|
28. |
11 |
SA&GA |
|
0,073 |
|
–. |
|
TOTEM Adventure Jewelry |
|
0 |
| |
|
Торгова марка, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу — це найкраща та найбільш успішна марка України 2018 року в категорії «Бренд ювелірних прикрас»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|