Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
37,84% |
5 |
|
2. |
4 |
Zarina |
29,73% |
3,93 |
|
3. |
|
Золотой век
|
24,32% |
3,21 |
|
4. |
1 |
Арізона |
21,62% |
2,86 |
|
5. |
2 |
Pandora |
13,51% |
1,79 |
|
5. |
|
Срібна Країна |
13,51% |
1,79 |
|
7. |
6 |
Cartier |
10,81% |
1,43 |
|
7. |
|
Столична ювелірна фабрика |
10,81% |
1,43 |
|
9. |
~ |
Kochut |
8,11% |
1,07 |
|
9. |
|
Svitozar |
8,11% |
1,07 |
|
11. |
5 |
Bvlgari |
5,41% |
0,71 |
|
11. |
~ |
Chopard |
5,41% |
0,71 |
|
11. |
6 |
Damiani |
5,41% |
0,71 |
|
11. |
|
Diadema |
5,41% |
0,71 |
|
11. |
7 |
Diamond of Love |
5,41% |
0,71 |
|
11. |
|
Yastreb |
5,41% |
0,71 |
|
17. |
|
Ewerly |
2,70% |
0,36 |
|
17. |
9 |
Kazka Jewelry |
2,70% |
0,36 |
|
17. |
9 |
Louvre |
2,70% |
0,36 |
|
17. |
9 |
Piaget |
2,70% |
0,36 |
|
17. |
9 |
Брюс |
2,70% |
0,36 |
|
17. |
7 |
Софійська Брама
|
2,70% |
0,36 |
|
–. |
9 |
Alexander Arne Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Avenue |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Denis Music Jewellery |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SA&GA |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Sovissimo (SOVA)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
StDiamond |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
TOTEM Adventure Jewelry |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|