«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
КЮЗ. Українські самоцвіти  37,84% 5
2.
4
Zarina  29,73% 3,93
3. Золотой век  24,32% 3,21
4.
1
Арізона  21,62% 2,86
5.
2
Pandora  13,51% 1,79
5. Срібна Країна  13,51% 1,79
7.
6
Cartier  10,81% 1,43
7. Столична ювелірна фабрика  10,81% 1,43
9.
~
Kochut  8,11% 1,07
9. Svitozar  8,11% 1,07
11.
5
Bvlgari  5,41% 0,71
11.
~
Chopard  5,41% 0,71
11.
6
Damiani  5,41% 0,71
11. Diadema  5,41% 0,71
11.
7
Diamond of Love  5,41% 0,71
11. Yastreb  5,41% 0,71
17. Ewerly  2,70% 0,36
17.
9
Kazka Jewelry  2,70% 0,36
17.
9
Louvre  2,70% 0,36
17.
9
Piaget  2,70% 0,36
17.
9
Брюс  2,70% 0,36
17.
7
Софійська Брама  2,70% 0,36

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20181