Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
27,78% |
5 |
|
2. |
7 |
Арізона |
25,00% |
4,50 |
|
3. |
|
Золотой век
|
22,22% |
4 |
|
4. |
|
Столична ювелірна фабрика |
19,44% |
3,50 |
|
5. |
4 |
Damiani |
13,89% |
2,50 |
|
6. |
1 |
Pandora |
11,11% |
2 |
|
6. |
3 |
Zarina |
11,11% |
2 |
|
6. |
|
Срібна Країна |
11,11% |
2 |
|
9. |
10 |
Avenue |
8,33% |
1,50 |
|
9. |
8 |
Ewerly |
8,33% |
1,50 |
|
11. |
8 |
Cartier |
5,56% |
1 |
|
11. |
|
Diadema |
5,56% |
1 |
|
11. |
9 |
Kazka Jewelry |
5,56% |
1 |
|
11. |
9 |
StDiamond |
5,56% |
1 |
|
15. |
6 |
Chopard |
2,78% |
0,50 |
|
15. |
|
Denis Music Jewellery |
2,78% |
0,50 |
|
15. |
5 |
Diamond of Love |
2,78% |
0,50 |
|
15. |
8 |
Kochut |
2,78% |
0,50 |
|
15. |
11 |
Sovissimo (SOVA)
|
2,78% |
0,50 |
|
15. |
10 |
Svitozar |
2,78% |
0,50 |
|
15. |
10 |
Софійська Брама
|
2,78% |
0,50 |
|
–. |
10 |
Alexander Arne Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Bvlgari |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
Louvre |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Piaget |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SA&GA |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
TOTEM Adventure Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Yastreb |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Брюс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|