«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
КЮЗ. Українські самоцвіти  27,78% 5
2.
7
Арізона  25,00% 4,50
3. Золотой век  22,22% 4
4. Столична ювелірна фабрика  19,44% 3,50
5.
4
Damiani  13,89% 2,50
6.
1
Pandora  11,11% 2
6.
3
Zarina  11,11% 2
6. Срібна Країна  11,11% 2
9.
10
Avenue  8,33% 1,50
9.
8
Ewerly  8,33% 1,50
11.
8
Cartier  5,56% 1
11. Diadema  5,56% 1
11.
9
Kazka Jewelry  5,56% 1
11.
9
StDiamond  5,56% 1
15.
6
Chopard  2,78% 0,50
15. Denis Music Jewellery  2,78% 0,50
15.
5
Diamond of Love  2,78% 0,50
15.
8
Kochut  2,78% 0,50
15.
11
Sovissimo (SOVA) 2,78% 0,50
15.
10
Svitozar  2,78% 0,50
15.
10
Софійська Брама  2,78% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20182