Підсумкові результати голосування 2022 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
3 |
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
|
5 |
|
2. |
7 |
Dadiverin |
|
4,29 |
|
3. |
2 |
Cartier |
|
3,57 |
|
3. |
5 |
Cava.Cool |
|
3,57 |
|
3. |
6 |
Chopard |
|
3,57 |
|
3. |
6 |
Damiani |
|
3,57 |
|
7. |
4 |
Золотой век |
|
2,86 |
|
8. |
6 |
Zarina |
|
1,43 |
|
9. |
|
Avenue |
|
0,71 |
|
9. |
3 |
Guzema |
|
0,71 |
|
9. |
6 |
Pandora |
|
0,71 |
|
–. |
|
Alexander Arne Jewelry |
|
0 |
|
–. |
7 |
Bvlgari |
|
0 |
|
–. |
10 |
Denis Music Jewellery |
|
0 |
|
–. |
|
Diadema |
|
0 |
|
–. |
|
Diamond of Love |
|
0 |
|
–. |
10 |
Diamonds |
|
0 |
|
–. |
|
Ewerly |
|
0 |
|
–. |
10 |
Kazka Jewelry |
|
0 |
|
–. |
10 |
Kochut |
|
0 |
|
–. |
|
Louvre |
|
0 |
|
–. |
|
Natkina |
|
0 |
|
–. |
11 |
Oleg Sazhnev |
|
0 |
|
–. |
|
Piaget |
|
0 |
|
–. |
9 |
SA&GA |
|
0 |
|
–. |
11 |
Sovissimo (SOVA) |
|
0 |
|
–. |
|
StDiamond |
|
0 |
|
–. |
8 |
Svitozar |
|
0 |
|
–. |
|
TOTEM Adventure Jewelry |
|
0 |
|
–. |
3 |
Yastreb |
|
0 |
|
–. |
11 |
Брюс |
|
0 |
|
–. |
|
Моріон
|
|
0 |
|
–. |
|
Орінго |
|
0 |
|
–. |
11 |
Софійська Брама
|
|
0 |
|
–. |
2 |
Срібна Країна |
|
0 |
|
–. |
1 |
Столична ювелірна фабрика |
|
0 |
| |
|
Торгова марка, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу — це найкраща та найбільш успішна марка України 2022 року в категорії «Бренд ювелірних прикрас»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2022 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2022»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
|
|