Результати народного голосування за 4 квартал 2023 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
~ |
Zarina |
66,67% |
5 |
|
2. |
1 |
Cava.Cool |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
Chopard |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
Dadiverin |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
Damiani |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
1 |
КЮЗ. Українські самоцвіти
|
33,33% |
2,50 |
|
–. |
|
Alexander Arne Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Avenue |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bvlgari |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Cartier |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Denis Music Jewellery |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Diadema |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Diamond of Love |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Diamonds |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ewerly |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Guzema |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kazka Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kochut |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Louvre |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Natkina
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Oleg Sazhnev |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Pandora
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Piaget |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
SA&GA |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Sovissimo (SOVA) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
StDiamond |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Svitozar |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
TOTEM Adventure Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Yastreb |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Брюс |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Золотой век |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Моріон
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Орінго |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Софійська Брама
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Срібна Країна |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Столична ювелірна фабрика |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Бренд ювелірних прикрас»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|