«Фаворити Успіху» logo Бренд ювелірних прикрас :: Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Золотой век  22,58% 5
2.
1
КЮЗ. Українські самоцвіти  19,35% 4,29
3.
6
Pandora  17,74% 3,93
4.
6
Срібна Країна  12,90% 2,86
5.
6
Zarina  9,68% 2,14
6.
5
Damiani  4,84% 1,07
6.
4
Столична ювелірна фабрика  4,84% 1,07
8.
7
Avenue  3,23% 0,71
8.
~
Bvlgari  3,23% 0,71
8. Cartier  3,23% 0,71
8.
9
Chopard  3,23% 0,71
8. Diadema  3,23% 0,71
8.
9
Sovissimo (SOVA) 3,23% 0,71
8.
9
Svitozar  3,23% 0,71
15.
9
Denis Music Jewellery  1,61% 0,36
15.
8
Kazka Jewelry  1,61% 0,36
15.
~
SA&GA  1,61% 0,36
15.
8
StDiamond  1,61% 0,36
15.
~
Yastreb  1,61% 0,36
15.
~
Брюс  1,61% 0,36
15.
9
Софійська Брама  1,61% 0,36

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-brand/?results=20192