Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Бренд ювелірних прикрас
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Золотой век
|
22,58% |
5 |
|
2. |
1 |
КЮЗ. Українські самоцвіти |
19,35% |
4,29 |
|
3. |
6 |
Pandora |
17,74% |
3,93 |
|
4. |
6 |
Срібна Країна
|
12,90% |
2,86 |
|
5. |
6 |
Zarina |
9,68% |
2,14 |
|
6. |
5 |
Damiani |
4,84% |
1,07 |
|
6. |
4 |
Столична ювелірна фабрика |
4,84% |
1,07 |
|
8. |
7 |
Avenue |
3,23% |
0,71 |
|
8. |
~ |
Bvlgari |
3,23% |
0,71 |
|
8. |
|
Cartier |
3,23% |
0,71 |
|
8. |
9 |
Chopard |
3,23% |
0,71 |
|
8. |
|
Diadema |
3,23% |
0,71 |
|
8. |
9 |
Sovissimo (SOVA)
|
3,23% |
0,71 |
|
8. |
9 |
Svitozar |
3,23% |
0,71 |
|
15. |
9 |
Denis Music Jewellery |
1,61% |
0,36 |
|
15. |
8 |
Kazka Jewelry |
1,61% |
0,36 |
|
15. |
~ |
SA&GA |
1,61% |
0,36 |
|
15. |
8 |
StDiamond |
1,61% |
0,36 |
|
15. |
~ |
Yastreb |
1,61% |
0,36 |
|
15. |
~ |
Брюс |
1,61% |
0,36 |
|
15. |
9 |
Софійська Брама
|
1,61% |
0,36 |
|
–. |
|
Alexander Arne Jewelry |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Diamond of Love |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Ewerly |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Guzema
|
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Kochut |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Louvre |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Piaget |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
TOTEM Adventure Jewelry |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|