«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
Укр Золото  5
2.
1
КЮЗ  4,50
3.
6
Пектораль  2,08
4. Золото України  1,78
5.
8
Louvre  1,36
6.
7
Chopard  1,23
7.
14
Золотий лев  0,86
8.
14
Cartier  0,76
8.
3
Damiani  0,76
10.
13
Перлина  0,66
11.
9
Riviera  0,65
12. Даймонд бутік  0,64
13.
10
Avenue  0,63
14.
~
585  0,62
15.
22
Абрикос  0,53
16.
5
Софійська Брама  0,42
17.
15
Фенікс  0,39
18.
~
Євлогія  0,34
19.
12
Кристалл  0,25
20.
19
3 карата  0,12
20. Венеція  0,12
20.
~
Золото-77  0,12
20.
15
Синій сапфір  0,12
20.
~
Срібна хвиля  0,12
20.
~
Юком  0,12
26.
~
Van Cleef & Arpels  0,11
26.
~
Авра  0,11

Notice
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2008 року в категорії «Магазин ювелірних виробів»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=2008A