«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. КЮЗ  66,67% 5
2.
4
Almaz  33,33% 2,50
2. Zarina  33,33% 2,50
2.
3
Укр Золото  33,33% 2,50
5.
~
Avenue  16,67% 1,25
5.
4
Cartier  16,67% 1,25
5. Chartage  16,67% 1,25
5. Chopard  16,67% 1,25
5. Золотий лев  16,67% 1,25
5.
4
Золото України  16,67% 1,25
5.
~
Софійська Брама  16,67% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=20123