«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Результати народного голосування 2013 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. КЮЗ  51,14% 5
2. Укр Золото  42,05% 4,17
3. Zarina  29,55% 2,83
4.
6
Золото України  13,64% 1,32
5.
11
Ювелирная карта  12,50% 1,23
6.
5
Золотий лев  10,23% 1,05
7. Cartier  10,23% 1,03
7.
14
Damiani  10,23% 1,03
9.
15
Кристалл  9,09% 0,93
10.
4
Almaz  6,82% 0,69
11.
9
Avenue  6,82% 0,66
11.
~
Укр.Ювелір  6,82% 0,66
13.
14
3 карата  5,68% 0,58
14.
~
585  4,55% 0,48
15.
~
Silver Star  4,55% 0,46
15.
~
Золотий дощ  4,55% 0,46
17.
~
Пектораль  3,41% 0,35
18.
8
Chartage  3,41% 0,333
19.
15
Даймонд бутік  3,41% 0,325
20.
~
Louvre  3,41% 0,313
21.
12
Chopard  2,27% 0,250
22.
~
Перлина  2,27% 0,229
22.
~
Синій сапфір  2,27% 0,229
22.
~
Срібна хвиля  2,27% 0,229
22.
~
Яшма  2,27% 0,229
26. Золотой Остап  2,27% 0,221
26.
~
Фенікс  2,27% 0,221
28.
16
Riviera  2,27% 0,208
28.
16
Вінниця Кристал  2,27% 0,208
28.
~
Золото-77  2,27% 0,208
31.
~
Leonko Art  1,14% 0,125
31.
~
Євлогія  1,14% 0,125
31.
~
Гаразд  1,14% 0,125
34.
10
Софійська Брама  1,14% 0,104

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин ювелірних виробів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=2013U