«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
КЮЗ  53,70% 5
2.
1
Укр Золото  38,89% 3,62
3.
5
Zarina  33,33% 3,10
4.
5
Золотий вік  31,48% 2,93
5.
4
Золото України  9,26% 0,86
–.
4
Золотий лев  9,26% 0,86
6.
~
Riviera  5,56% 0,52
7.
~
Avenue  3,70% 0,34
7.
~
Damiani  3,70% 0,34
7.
~
Ювелирная карта  3,70% 0,34
10.
4
585  1,85% 0,17
10.
5
Chartage  1,85% 0,17
10.
~
Chopard  1,85% 0,17
10.
5
Silver Star  1,85% 0,17
10.
5
Золото-77  1,85% 0,17
10.
~
Пектораль  1,85% 0,17
10.
~
Перлина  1,85% 0,17
10.
~
Фенікс  1,85% 0,17
–.
~
Даймонд бутік  1,85% 0,17
–.
~
Золотий дощ  1,85% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=20151