«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. КЮЗ  59,09% 5
2. Zarina  45,45% 3,85
3. Золотий вік  31,82% 2,69
3.
4
Укр Золото  31,82% 2,69
5.
6
Riviera  18,18% 1,54
6.
3
Золото України  13,64% 1,15
7.
~
3 карата  9,09% 0,77
7.
6
Almaz  9,09% 0,77
7.
5
Damiani  9,09% 0,77
7.
~
Євлогія  9,09% 0,77
7.
5
Ремточмеханика  9,09% 0,77
7.
~
Срібна хвиля  9,09% 0,77
7.
~
Ювелирная карта  9,09% 0,77
14.
~
585  4,55% 0,38
14.
~
Chartage  4,55% 0,38
14.
6
Silver Star  4,55% 0,38
14.
4
Вінниця Кристал  4,55% 0,38
14.
~
Золото-77  4,55% 0,38
14.
~
Перлина  4,55% 0,38
14.
~
Софійська Брама  4,55% 0,38
14.
6
Укр.Ювелір  4,55% 0,38
14.
~
Фенікс  4,55% 0,38
14.
~
Яшма  4,55% 0,38

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=20152