«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Zlato.ua  41,60% 5
2.
1
КЮЗ  20,00% 2,40
3. Золотий вік  11,20% 1,35
4.
2
Zarina  8,00% 0,96
4.
3
Укр Золото  8,00% 0,96
6. SOVA  4,80% 0,58
6. Столична  4,80% 0,58
8.
6
3 карата  4,00% 0,48
8.
~
Chopard  4,00% 0,48
10.
~
Cartier  3,20% 0,38
10.
7
Перлина  3,20% 0,38
10.
6
Ювелирная карта  3,20% 0,38
–.
5
Золото України  3,20% 0,38
13.
6
Damiani  2,40% 0,29
13.
7
Вінниця Кристал  2,40% 0,29
13.
7
Укр.Ювелір  2,40% 0,29
–.
6
Almaz  2,40% 0,29
16. 925 Silver Jewellery  1,60% 0,19
16.
7
Золото-77  1,60% 0,19
18.
~
Avenue  0,80% 0,10
18.
4
Riviera  0,80% 0,10
18.
~
Абрикос  0,80% 0,10
18.
~
Золотой Остап  0,80% 0,10
18.
6
Ремточмеханика  0,80% 0,10
18.
6
Срібна хвиля  0,80% 0,10
–.
~
Кристалл  0,80% 0,10

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=20162