«Фаворити Успіху» logo Магазин ювелірних виробів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин ювелірних виробів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Орінго  58,33% 5
2. КЮЗ  20,00% 1,71
3.
1
Золотий вік  15,00% 1,29
4.
5
SOVA  10,00% 0,86
5.
8
Avenue  8,33% 0,71
6.
4
Pandora  6,67% 0,57
7.
6
Срібна Країна  5,00% 0,43
8. Chopard  3,33% 0,29
8. Damiani  3,33% 0,29
8. Gold.ua  3,33% 0,29
8.
4
Zarina  3,33% 0,29
8.
7
Столична  3,33% 0,29
8.
3
Укр Золото  3,33% 0,29
14.
6
925 Silver Jewellery  1,67% 0,14
14.
6
Cartier  1,67% 0,14
14. cava.cool  1,67% 0,14
14.
8
Chartage  1,67% 0,14
14. Guzema  1,67% 0,14
14. Serebro-Bro  1,67% 0,14
14.
8
Silver Star  1,67% 0,14
14.
7
Вінниця Кристал  1,67% 0,14
14. Золота Країна  1,67% 0,14
14. Золотая Королева  1,67% 0,14
14.
8
Пектораль  1,67% 0,14
14.
~
Ювелирная карта  1,67% 0,14

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/jewelry-store/?results=20192